سرمربی اسپانیایی تغییراتی در لیست خودش برای بازی امروز برابر تراکتور داد.

گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در بازی اول هفته نخست خود با ۲۱ بازیکن راهی اراک شد و قبل از بازی نیز یک‌نفر که یاسین سلمانی بود از لیست کنار گذاشته شد؛ چراکه ۲۰ بازیکن نهایتا باید در لیست بازی باشند. ضمن اینکه دونفر از این لیست نیز باید جزء سهمیه زیر ۲۱ سال باشگاه‌ها باشند.

گاریدو برای بازی با تراکتور همه نفرات بزرگسال حاضر در تمرینات تیمش را به تبریز برد اما بازیکنان زیر ۲۱ سال را تغییر داد. یعقوب براجعه، علیرضا خدادادی و ابوالفضل بابایی که در هفته اول در لیست پرسپولیس بودند و دو نفر آنها (براجعه و بابایی) به میدان رفتند، برای بازی امروز جای خود را به سهیل صحرایی، علیرضا عنایت‌زاده و سمیر حبوباتی داده‌اند. البته با حضور امید عالیشاه، میلاد محمدی و دیگر خریدهای سرخپوشان در روزهای آتی گاریدو دو بازیکن جوان به لیستش اضافه خواهد کرد.

گاریدو بعد از بازی قبلی گفته بود همیشه به بازیکنان جوان و نیمکت نشین تیمش فرصت بازی نمی دهد و انتظار دارد انها از فرصت به دست آمده بیشترین استفاده را کنند.

کد خبر 876348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    4 14
    نمیدونم چرا من این و از روز اولی که اسمش و گفتن قبول ندارم این سرمربی نیست آقا نیست چرا حالیتون نیست جلو تراکتور بچه راه انداختی دنبالت یاسین کجاست اینقدر آمادگی نداره اون یعقوب بازی کنه اون نه این و از کدوم خیابون گرفتید آوردید زود ببرید بذارید سرجاش یه نفر از ایران بیارید که سرمربی هم نباشه هوادار راهنماییش میکنه این کیه آخه